Items where Subject is "Consumenten"
Up a level |
Article
Baker, G.A. and Crosbie, P.J. Measuring food safety preferences : identifying consumer segments. , 1993.
Burrell, Alison Consumers' reactions to rBST milk with and without labelling. , 2002.
Burton, M. and Rigby, D. and Young, T. Consumer attitudes to genetically modified organisms in food in the UK. , 2001.
Caswell, J.A. How labeling of safety and process attributes affects markets for food. , 1998.
Dagevos, J.C. Consumentenzorgen als onderwerp van discussie : een inleiding. , 2000.
Dupuis, E.M. Not in my body : rBGH and the rise of organic milk. , 2000.
Gracia, A. and Albisu, L.M. Food consumption in the European Union : main determinants and country differences. , 2001.
Gremmen, Bart Consumentenzorgen als maatschappelijke signalen van kwaliteit. , 2000.
Hanf, Jon H. and Kühl, Rainer Branding and its consequences for German agribusiness. , 2005.
Kuiper, W. Erno and Meulenberg, Matthew T.G. Determining the causality between retail price and consumer demand in a linear function when demand-shift varibles are missing but wholesale prices are available. , 2005.
Larson, Ronald B. New market groupings based on food consumption patterns. , 2004.
Scarpa, Riccardo and Philippides, George and Spalatro, Fiorenza Product-country images and preference heterogeneity for Mediterrean food products : a discrete choice framework. , 2005.
Schelhaas, Harm De rol van burgers, consumenten, boeren en overheid : over verantwoordelijkheid voor dierenwelzijn. , 2004.
Vrieze, M. de Belgische consumenten: voeding en gezondheid. , 1987.
Vrieze, M. de Belgische consumenten: voeding en gezondheid. , 1987.
Book
Boer, Henk and Oudenaarden, Arie and Schokker, Bertus Scharrelvlees : onderzoek naar de mogelijkheid van het bestaan van een markt voor alternatief geproduceerd varkensvlees. Publicaties van de Wetenschapswinkel voor Economie . Groningen : Wetenschapswinkel voor economie der Rijksuniversiteit Groningen. , 1982
Gaasbeek, A.F. van De consumentenmarkt voor boomkwekerijprodukten. Landbouw-Economisch Instituut . Den Haag : Landbouw-Economisch Instituut, Afd. Tuinbouw. , 1988
Ittersum, Koert van The role of region of origin in consumer decision-making and choice. Mansholt studies . Wageningen : Mansholt Graduate School. ISBN 9067546704 , 2002
Lindgreen, Adam and Hingley, Martin K. The crisis of food brands : sustaining safe, innovative and competitive food supply. Food and agricultural marketing series . Farnham [etc.] : Gower. ISBN 9780566088124 , 2009
Poll, N.E. van de and Sterrenberg, L. and Miedema, Ilse Hoe oordelen we over de veehouderij? Werkdocument . Den Haag : Rathenau Instituut. ISBN 9034639282 , 2001
Termorshuizen, J.G. Het consumentengedrag met betrekking tot melk. [S.l. : s.n.]. , 1982
Trijp, J.C.M. van Variety-seeking in product choice behavior : theory with applications in the food domain. Mansholt studies . Wageningen : Agricultural University. ISBN 9067543918 , 1995